אנשים רבים נוטים לחשוב שככל שהמחיר של המוצר הוא זול יותר ככה בהכרח ימכר יותר ממנו.
זאת מחשבה יפה, אך לא תמיד נכונה.
אנשים רבים שמחפשים מוצר מקבלים לפעמים את הרושם שהמוצר הזול הוא נחות מהמוצר היקר יותר.
בעל עסק שקיבל שם טוב בתחומו יוכל לעלות את המכירות שלו אם הוא יקח מחיר קצת גבוה יותר משל המתחרים שלו.
לקוח בעל תקציב שמחפש עורך דין ומקבל 2 הצעות כמעט זהות במחיר אבל אחת מהן יקרה במעט מהשניה, יבחר כמעט תמיד בעורך דין שההצעה שלו גבוהה יותר, כי זה נותן לאותו לקוח הרגשה כאילו העורך דין היקר יותר הוא גם טוב יותר.
אחד הדברים הכי חשובים שלמדתי בתחום מנהל עסקים זה שלא כל מוצר זול הוא בהכרח יצליח יותר במכירות שלו.
אז זכרו, לפעמים כדי לכם לא להתבייש לקחת מחיר גבוה קצת יותר משל המתחרים שלכם, גם תרוויחו יותר ככה וגם יגיעו אליכם יותר לקוחות